söndag 29 november 2009

Ja, ja, jag kommer...

Ibland händer det saker som tar udden av det roliga. Håller på med ett litet projekt i Photoshop som totalvägrat att göra som jag vill. Eftersom jag vill att allt ska gå på en gång så resulterar detta i att jag också totalvägrar. Men nu är jag på banan igen! Har frossat i Photoshoppenslar hela dagen.När ljuset åter träder fram imorgon ska jag fotografera lite av helgens pyssel. Adventsljusstaken har efter mycket om och men dekorerats och pepparkaksdegen är gjord. Vilken deg sen, så fantastiskt god! Men med både smör och grädde i är det svårt att misslyckas. ;)I år har jag bestämt mig för att:

Lägga mindre tid på julklappsetiketter.
Köpa färdiga julkort.
Stressa mindre.
Njuta mer.
Det som blir gjort, det blir gjort. Resten får vara.

Hoppas ni haft en skön första advent och att ni inte stressar ihjäl er fram till doppedagen.

1 kommentar:

Michaela sa...

Jättebra tankar där på slutet... Man får inte glömma bort vad julen verkligen handlar om.. njuta, bara vara... :)

Ha en riktigt NJUTBAR och härlig vecka nu :)