fredag 17 april 2009

I husets hjärta

Sitter i köket och drömmer om olika inredningsdetaljer. Tänkte att ni kanske var nyfikna på hur det ser ut?! Borta i hörnet ser ni mitt älskade skafferi. Dörren står redo att sättas på plats, måste bara bygga en karm först. Någon som är bra på karmar i hörn?
Jag är bland annat på jakt efter några fina knoppar till garderobsdörrarna uppe. Klurar på något i stil med den på bilden. Men så gick jag in här och de har så fantastiskt fina saker! Blir så svårt att välja. Vilken skulle ni valt?


I jakten på knoppar hittade jag också en läcker gammal klocka för en överkomlig peng. Tror att den skulle passa bra i bokhyllan på kontoret.


Så måste jag ju visa er fåtöljen jag sett ut till kontoret! Den heter Winston och finns bland annat på en butik i Kalmar. Tänk er att sitta där och läsa en god bok, med en quiltad filt över knät och en varm kopp te. Det ser jag fram emot!

Foto: ida - idas skafferi, samt Country by mail, Countryhouse och Rum interiör.

Inga kommentarer: