måndag 13 april 2009

Moving in

Idag börjar jag äntligen flytta in på kontoret! I varje fall fyller jag så sakterliga bokhyllan. En lite lagom aktivitet där man kan ta strategiska pauser för att fika. Skriva blogginlägg eller bara njuta av livet, våren och fågelsången.
Sitter i skrivande stund på altanen där vi tidigare avnjutit dagens 11-kaffe. Fick med oss massa goda småkakor hem från syster igår vilka vi mumsat på idag. Allt mumsande
fick mig att börja drömma om att starta sommarkafé på Öland tillsammans med systrarna. Vi är tre systrar som alla tycker om att baka och stöka i köket. Tänk vad mysigt det vore! Just nu ligger ett hus ute till försäljning där man skulle kunna bygga om ladan till café. Kommer ni och fikar hos mig då?!

1 kommentar:

Home No.1 sa...

Hej vad roligt att du ville vara med på tävlingen/ utlottningen!
Skafferiskylten är egen design, har du en likadan?
Det blir kanon att ha böckerna som ni har....så skulle jag kunna tänka mig att ha på vår övervåning!
Kram Annica.