söndag 9 augusti 2009

Snyggast på fjället

En del av förberedelserna har inneburit inköp av tält, ny väska till mig och lite kläder av olika slag. Bästa kommentaren från tjejen på GetOut, där vi köper de mesta av våra grejer, var ändå; Huvudsaken är att man ser snygg och snabb ut. Det där med hur fort det sedan går och varför man egentligen är där är av underordnad betydelse. Så länge man ser snygg och snabb ut...

Under packningen insåg jag, för inte första gången, att min kära snusnäsduk är borta. Letade lite bland stuvbitarna i skåpet och sydde därefter en ny. Känner du igen tyget Vickan? Finns lite kvar om du ångrat dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi..känner igen det ja, visste att du en dag skulle få användning av det:-)
Hoppas ni har det sköööönt! Kram Vic

(För övrigt är du galen kvinna, har inte ni semester från verkligheten nu?:-)

Michaela sa...

Haha, vilken kommentar! "bara man ser snygg och snabb ut" ... det bästa är ju att hon har rätt med! ;)

När ger ni er av!!?

Michaela sa...

..en grej jag gått och tänkt på... bakar du alla de där tårtorna du lägger ut själv!?? :)

Unknown sa...

Vickan: Du hade en föraning om det där tyget vill jag minnas. ;)
Vi har/hade semester från civilisationen. Men det hindrar ju inte att man schemalägger lite inlägg under sin frånvaro. ;)

Michaela: Vi åkte på vår bröllopsdag, firade med god middag på hamnkrogen i Gränna. Kan jag rekommendera!
Tårtorna är alla bakade här hemma, om jag inte specifikt skriver något annat. En liten hobby jag har. :)

Michaela sa...

Du är verkligen duktig på tårtor då ju! smakar de lika gott som de är fina också!!? :):)

Gränna är mysigt..

hehe, nu vet jag ju att du svarar på mina kommentarer på din blogg.. väntade på att du skulle skriva på MIN blogg :) hehe.. läser ju det oftare... men du får göra som du vill :) kram