tisdag 22 september 2009

Höstfavoriter

När jag hittar kläder som jag trivs i har jag en tendens att använda dem vid alla tillfällen. Gärna varje dag, vecka ut och vecka in. I höst är det den här koftan som omgivningen tvingas se mig i om och om igen. Så här innan höstrusket verkligen gör entré får den agera ytterplagg och på kvällarna kan man kura ihop sig i soffan och svepa den om sig.

Baggy jeansen är de ända som fortfarande är hela, om man bortser från att jag måste laga gylfen... Det är inga hål i dem i alla fall! Får nog bli en tur till grannbyn i helgen i jakt på ett par nya, hela.

Samuel hjälpte mig att välja sjalar när vi var i Marocko förra hösten. Kashmiren värmer lite extra vilket passar bra när höstvindarna drar in.

2 kommentarer:

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Hej hopp! Vilken underbar blogg du har!

Kul att du är med o tävlar om två mineglas på min blogg. Ser att du även länkat, dubbel vinstchans för dig! Önskar dig stort lycka till så återkommer jag till din blogg snart igen :) Kram Emmy

Michaela sa...

mmmm jag vet hur det är att få såna där koftor som favoritplagg! Jag har hamnat i samma sits själv och det är nästan, men bara nästan, så man skäms när man visar sig i den där koftan bland vännerna - igen!! haha!!

Ha en bra kväll, och kura nu in dig i koftan ikväll - igen! ;)