söndag 15 november 2009

Baka baka liten kaka

Julbaket är igång här i det Bengtssonska hemmet. Igår bakade vi mördegskakor, med och utan choklad. En plåt med muffins råkade det bli också. Vi får väl se hur mycket som kommer att finnas kvar när julen väl infinner sig... Sen kraschade jag i säng på eftermiddagen och till kvällen nöjde jag mig med att virka dammsugare i tv-soffan. Har slaktat en gammal soffdyna till förmån för diverse virk- och sömnadsfyllning. Idag blir det prinsesstårta, galet roligt det här!

2 kommentarer:

Michaela sa...

oj redan börjat julbaka!!? tjena, va duktig du är! ;)

lycka till med allt annat pyssel i veckan ..kram

fru cruz sa...

åh Ida, jag vill lära mig virka! fanns det nån sida på internet med instruktioner sa du? tycker om att du bloggar igen =). kramar!!!