tisdag 3 november 2009

To be or not to be

Det är frågan...

Det har varit en ganska turbulent tid. Tid fylld av tankar. Tankar som inte lämpar sig att dela med den stora massan. Tankar som tar både tid och energi. Tankar som långsamt mognar, tar form och så småningom står på egna ben.

Tills dess att tankarna vuxit till sig, kanske ända tills dess att de har lämnat boet, behöver de min uppmärksamhet. Men när tid är, då ses vi igen här i mitt lilla skafferi.

Nu ska jag återgå till filten, den tända brasan och alla tankar. För jag är trött, så trött...
Ta hand om er!

(För den som nu tar sig för pannan och undrar så kan jag meddela att mina tankar inte tillnärmelsevis är lika djupa och tunga som Hamlets. Men de kräver sitt ändå.)

Bild från Vintageprintable.com

2 kommentarer:

Michaela sa...

Mmm så är det ibland.. Man behöver krypa undan lite och bara tänka & fundera ... fortsätt du med det :)

Lycka till.

Therese sa...

Låter jobbigt........hoppas inget allvarligt bara!!!

Kram