tisdag 5 januari 2010

Allt i ett svep

Eftersom det gått ett tag sedan det senaste inlägget kommer här ett svep i Weronicas anda.
Det gångna decenniet firades ut i goda vänners lag och tillsammans blickade vi in i ett nytt årtionde. Mina två senaste år är ganska dimmiga och går på många plan ihop till ett. Men nu ser jag fram emot att få blossa liv i den lilla livsgnista som åter börjat tändas. Tror på en spännande tid framöver. Minty i nyårskläder stod på dessertlistan. (Ännu en Minty inmundigades idag, bilder på den kommer senare.)
Nu är (nästan) allt granris bortstädat här hemma. Kvar finns ännu lite pynt efter julen, men det drar ihop sig att plocka bort även det. Bara jag som tycker att det känns lite tomt när julen är över? Bläddrar förbrilt i tidningar och på hemsidor efter inspiration på vad som ska ta julens plats. Ny bokstäver ska dock inhandlas, återstår bara att hitta ett bra och passande ord...

Att inte våga är att förlora sig själv.
Den senaste tiden har verkligen handlat om detta. Kanske blir det snart att kasta sig ut för att se om vingarna bär. Living on the edge är spännande.

Sist men inte minst,
TACK
till er alla som så troget tittar in i skafferiet. Hoppas att ni vill följa med mig in i det nya året med alla de äventyr som väntar.

2 kommentarer:

Em sa...

Jag följer slavsikt! Insiprationen du ger vill jag inte vara utan!! =)

Michaela sa...

Jag följer din blogg :) Den är mysig och inspirerande!

Sören kirkegaard är en bra kille :)