tisdag 12 januari 2010

Lökar i ide

Idag går amaryllislöken i ide, som sällskap slänger jag med den vita hyacinten. Vi får väl se om någon av dem någonsin mer kommer att vakna. Om inte annat får de till jord åter varda. Inte utan att jag gärna skulle göra lökarna sällskap. I idet vill säga! Inte till jord åter varda, det känns lite väl magstarkt. Många beslut som ska fattas i dessa dagar. Jag tror att 2010 kommer att bli ett bra och spännande år, men att vänta har aldrig varit min starka sida. Två steg framåt och ett tillbaka.

3 kommentarer:

Michaela sa...

Mm vänta är en av andens frukt ju! tålamod alltså :) det är inte helt fel att lära sig i vår mikrovågs-värld..

Ha en bra dag!

Anonym sa...

håller med dig att det här året kommer att bli ett stakt och annorlunda år. kommer att sätta avtryck på mnga sätt. Låter luddigt men det är så jag känner

var rädd om dig, kram Irene

Eva sa...

Går jättebra att du mejlar receptet, tusen tack! Du kan skicka till evagunnarsmo@hotmail.com