måndag 1 mars 2010

Dagar i februari

Jag har inte varit så bra på att presentera mina vardagsbilder, delvis på grund av att jag varit dålig på att plocka upp kameran. Vissa dagar är dock mer väldokumenterade än andra. Om något så har utmaningen fått mig att inse att jag har en förkärlek till att fotografera i högformat. Får nog tänka på att vända lite på kameran i framtiden. Idag bjuder jag på en kavalkad av bilder från månaden som gått. :: Slumrande sommarleksaker :: Vila på vackert Öland :: Snö och is i hamnen :: Snö :: Otålig väntan :: Lek och snålskjuts :: Snö :: Finbesök vid fågelbordet ::

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad vardagen kan vara vacker.
@mmi

Michaela sa...

Ååå va VACKERT!!!

superfina kort! och tänk va härligt det är med fina vinterdagar! :)

Rut Linden sa...

dundermysigt!