onsdag 10 mars 2010

Såna där, du vet...

Det är mycket sömnad nu. Medan svärfar byggde dörrkarm till vårt skafferi i helgen pysslade jag i syrummet. Syrran har beställt nya "såna där till handtagen på stekpannan". Vet i ärlighetens namn inte vad jag ska kalla dem, här hemma går dem under handtagskondom, men det kanske inte är riktigt rumsrent... Nåväl, jag har sytt sådana i alla fall. (Om det är någon mer syster, eller annan till mig nära relaterad person, som också vill ha så får ni höra av er.) Fint blev det och jag fick tillfälle att testa min nya favorit; snedslåväckaren. Mer om den en annan dag.

3 kommentarer:

Emilie sa...

Jag freaking älskar mina snedslåveckare!!!

Anonym sa...

Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack!Ja, tack! /din andra syster!

Michaela sa...

Hahaha.. ja de där ser användbara ut! Vilken knäppt bra uppfinning! :))