onsdag 8 juli 2009

Sommarfina fötter

För några år sedan besökte vi Bali tillsammans med Samuels familj. Jag kan verkligen rekommendera en resa till ön, god mat, ljuva stränder och vänliga människor. En av dagarna lyxade jag till med manikyr och pedikyr. 'Mama Sweete' kände någon som var duktig på detta. Resultatet ser ni ovan. Idag har jag än en gång gjort fötterna sommarfina. Men jag nöjde mig med att måla naglarna ljust rosa.

I övrigt bör dagen innehålla en stor portion vila. Utlovar er därför en tårtkavalkad samt bilder på lakanen jag sytt och som nu bäddats i sängen.

2 kommentarer:

Michaela sa...

härlig bild!
bali, åå det låter fint!

är jättesugen på att åka utomlands..

din blogg är verkligen fin!

Unknown sa...

Michaela: Bali är verkligen något av paradiset på jorden. Långt dit bara...
Kul att du gillar bloggen, det värmer verkligen!
kramkram