måndag 24 augusti 2009

På begäran

Helgen har gått i raggsockans tecken. Lagom till det att Samuel åkte till Stockholm på konsert blev jag förkyld. Fram med raggsockar och på med yllekoftan, bara att krypa upp i soffan och vänta ut eländet. Alla planer på loppisar, målning och annat spännande fick läggas på hyllan. Den återkommande frågan vid varje förkylning; varifrån kommer allt snor?!
1½ dygn senare sitter jag fortfarande i soffan, nu inne på min andra toarulle. Skulle varit första dagen på jobbet idag efter semestern. Tror dock att de tacksamt slipper min snörvlande närvaro tills vidare...
Väl hemma från Stockholm , efter en fantastisk konsert med Coldplay, skrattade Samuel gott åt min lilla snorpappershög. På hans begäran får även ni ta del av den.

2 kommentarer:

Michaela sa...

haha ja det ser inte alltför kul ut den där snorpappershögen! ;)

stackare!! sjuk är inte så skoj direkt... jag känner mig lite hänging också, men sjuk det är jag inte, vilket jag är enormt tacksam för!! :)

krya på dig o må gott!

fru cruz sa...

raggsocker? dör du inte av värmeslag då? här är det jättevarmt! skulle förgås om jag så hade ens ett par strumpor på fötterna... krya på sig i alla fall!!