söndag 27 september 2009

A-klänning i linne

Jag är så sjukt stolt!!! Skulle kunna springa runt halva stan bara för att få visa upp mitt senaste alster. Den är inte perfekt, men den är min, det är jag som har gjort den och den kan bäras offentligt.Jag pratar självklart om mitt senaste projekt. Min A-klänning i svart linne, med foder och dolt blixtlås. Har till och med sytt dit en liten lapp med "My brand".
Å Samuel byter, som synes på bilden, innerdörrar. Bilder på dem kommer lite senare. Måste bara städas lite först...

5 kommentarer:

Michaela sa...

Åå WOW du är verkligen bra!! :):)

Anonym sa...

Du det va inte dåligt...riktigt snyggt. Vad duktig du är!
Själv sitter jag i soffan och slöar, skööönt. Ha en skön kväll. Kram Vickan

Barbro sa...

Snyggt Ida, både klänning och dörrar.

Kram från faster

julia ek sa...

super fin!

Therese sa...

Oh my! Du är inte dålig...när tjyven hinner man sy en sån.....Jättefin var den!!

KRAM