torsdag 18 februari 2010

Ibland gör man rätt...

...ibland gör man fel. Lev med det...

Det är en melodi som klingar i mitt huvud idag. Jag har både goda och dåliga nyheter att dela. Vi börjar med de goda. Idag blev jag klar med min stickning och den är fantastiskt fin min nya bolero. Den dåliga nyheten är att den är för liten! Typiskt... Lösningen är väl helt enkelt att repa upp den och börja om från början. För att kunna göra den en storlek större, eller två, behöver jag dock ett nystan till. Nåväl, en annan god nyhet är att jag sytt färdigt mitt armband igår. Även detta blev för litet i första omgången, det tog dock inte så lång tid att göra om - och rätt. Gör om, gör rätt, det är mitt nya motto i livet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fiiint, hörru du..båda två! Well done! Kanske en annan ida kan ha boleron i värsta fall... ;) Ses imorrn!

Anonym sa...

Hihi..undrar vem den där andra Idan är? Jag är grymt imponerad av boleron alltså, snyggt jobbat! /Viktoria

Michaela sa...

Å men va surt ändå!! Skitsnygg bolero dock :)