torsdag 25 februari 2010

Jag har drabbats av akut rastlöshet i kombination med noll inspiration, trötthet och brist på längtan efter socialt umgänge. Ingen bra kombination om ni frågar mig. Ingen bra kombination om ni frågar mamma. Absolut ingen bra kombination om ni frågar min man! Hemmet är hyfsat städat, disken ren och maskinen tömd och tvättmaskinen i full gång. Jag har till och med tagit en promenad! Ändå har jag inte ro att sitta stilla sticka en strumpa eller läsa en bok. På måndag börjar jag mitt nya jobb som informatör inom kommunen. Ett faktum som med största sannolikhet spelar in på mitt sinnestillstånd. Spännande och lite otäckt på en och samma gång...

Minns ni gamarna i Djungelboken? Klicka på bilden så får ni se precis hur jag känner mig idag! ;)

Bild från allmoviephoto.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar ringa mina vänner och hitta på nåt när jag har brist på socialt umgänge...det brukar råda bot på det mesta...ett hett tips! ;)

Michaela sa...

Hur är det på nya jobbet Ida!?!? :D
roligt!

Härlig bild! haha... disneyfilmerna är bäst :P