onsdag 24 februari 2010

Any reason

is a good reason.

Men idag har jag all anledning att baka godsaker. Idag har nämligen dagen kommit som gör att Samuel har lika många år kvar till 30 som mig!

GRATTIS
på födelsedagen fisen!
*puss*

Slängde ihop en snabb efterrätt till lunchen. Passionsmousse med blåbär och hallon = bärpassion.Förutom födelsedag bjuder dagen på strålande vackert vinterväder. Fåglarna kvittrar så det står härliga till och solens strålar värmer gott. Livsandarna börjar vakna till liv efter vinterns slumran och våren smyger sig på. Härligt! Jag tillhör den, antar jag, lilla massan som fortfarande tycker att snön är härlig. Ännu har jag inte ledsnat på den, men visst ser jag fram emot att våren ska komma i all sin prakt. Var sak har dock sin tid. Helena tipsade om en ljuvlig, kan inte tro annat, chokladtryffelpaj idag och jag kände att den måste det bli till kvällen. Chokade både mig själv och omvärlden med att promenera till affären tidigare idag, så nu kan jag äta kaka med gott samvete.

;)

1 kommentar:

Em sa...

Grattis Samuel!! =)