torsdag 1 april 2010

Kli



Man man har för vana att klä av sig lite varstans här hemma, därav hittade jag igår kväll hans arbetströja i min säng. Detta hade varit helt ok om min man, som så många andra, hade arbetat på exempelvis kontor. Nu jobbar inte min man på kontor. Min man jobbar med att installera saker. Min mans jobb gör att han kryper på en del vindar. Vindar med gullull. Gullull som nu hamnade i min säng. Gullull som gjorde att det kliade på hela mig! Därav sov Samuel på min sida inatt (han erbjöd sig faktiskt själv) och därav är det lakanstvätt som ska in på lodrätt 9.

1 kommentar:

Michaela sa...

Hahaha.. "lodrätt 9"??? ja du är rolig du.. Usch för kli i sängen! Det kan jag tänka mig att man inte vill ha där!! I sängen ska man sova gott :)

Hoppas nu att du efter lakanstvätten kan sova gott igen....Glad Påsk!