måndag 10 januari 2011

Nu?

Det är nu jag skulle blogga. Nu när jag har all tid i världen. Tid som bara är där till mitt förfogande, redo att användas till vad helst jag vill. Det är nu jag skulle göra alla de där sakerna, sakerna som bara väntar på att göras utav rent nöje. Sticka, sy, måla nån möbel eller baka något gott. Gå promenader, läsa böcker och fika med fina flickor. Istället gör jag ingenting. Slösurfar på datorn, läser Aftonbladet för jag vet inte vilken gång i ordningen och slöar framför tv'n. Vad bra, njut av lugnet. Vad skönt att du kan koppla av! Frågan är bara hur länge man kan koppla av utan att bli tokig!? Ikväll har jag dock plockat fram mitt broderi. 7 bokstäver är redan klara så med den här farten borde jag ju ha ett helt alfabet inom några år! ;)

Fram för fler fikan och promenader. Fram med sandpappet och målarpensel. Fram med förslag på vad man skulle kunna sy för något spännande. Någon?!

Inga kommentarer: