fredag 25 februari 2011

Ledig fredag

Ett skåp fyllt av lycka. Bilder på Bönan, bild på älsklingen, tyger i mängder, minnen från åren som gått och mycket mer...
Medan Samuel jobbar har jag och Bönan roat oss med att sy färdigt lekfilten. Det var antingen det eller att dammsuga som stod på programmet och då kan ju vem som helt lista ut vilket som kändes roligast. ;) Lite bilder från processen. 
Koben(t?)
Skrammelboxen, hemmasnickrad av den blivande fadern själv.
Förlossning pågår!
Får återkomma med bild på det färdiga alstret för nu måste här duschas och packas. Ikväll är blir det spa för hela slanten! Kanske skulle man försöka jaga iväg de där dammråttorna också...
Trevlig helg till alla er där ute! 

1 kommentar:

Matilda Forsberg sa...

Hej Ida! Läser ofta din blogg, som jag fått reda på genom Samuel (vi är gamla klasskompisar från Trekanten), och jag njuter av varje inlägg du gör!!! Har själv gottat mig i Stoff och Stil-katalogen idag!!! Önskar jag hade råd att beställa allt jag ville....
Så kreativ och duktig du är! Mvh Matilda