onsdag 9 mars 2011

You can call me...

Idag känner jag mig som Gloria, ni vet flodhästen i Madagaskarfilmerna. Ja, kanske inte till det sprudlande sättet och på det vis hon gör piruetter. Mer i stil med den kroppshydda hon besitter. Det hela började på morgonen då jag på väg förbi spegeln fick se en glimt av mitt nya jag. Seriöst, mammabyxor är fantastiskt sköna jag skulle inte vilja vara utan mina, men det är sannerligen inte vackert. Med mudd upp över magen och bh en bit över det såg det mest ut som ett ägg någon tryckt ner för långt i koppen och så två klickar kaviar på det.

Gloria följde mig sedan vid dagens butiksfotografering. Elefant i porslinsbutik fick en helt ny innebörd! Var helt övertygad om att jag skull riva ner något när jag putade med rumpan i jakt på den perfekta kameravinkeln.

Som en liten tröst i tillvaron måste ju ändå tilläggas att Gloria är himla söt...

Bilder hittade via google...

1 kommentar:

Anonym sa...

håller helt med dig om att Gloria är söt. Men du är absolut sötare. det bara lyser om dig, klär dig att vara gravid. / Irene