måndag 4 juli 2011

Bönan Esters eskapader

Igår var kusinerna här och hälsade på tillsammans med mostrarna. Det bjöds på en hel del fotografering vill jag lova! Både från högt och lågt. 
Förutom mostrarna så var minsta kusinen väldigt intresserad av mig. Själv hade jag just hittat en ny favoritpose i amningskudden och sov både gott och länge. Ett alldeles eget bönbo kan man säga, som i magen, fast ändå inte. Jag var ju alldeles slut efter morgonens 7-dagarsbesiktning, doktorn klämde och kände. Jag imponerade alldeles väldigt med att ha gått upp 200 g redan så här första veckan!
Mostrarna hade med sig en jättegosig liten snuttefår till mig. Den har mamma haft mellan brösten idag, så nu luktar den så där mysigt som bara mammas bröst kan göra.
Idag har pappa tappat upp årets fyrdubbla sats med fläderblomssaft av klasar som jag var med ute och plockade i början av veckan. 

Inga kommentarer: