onsdag 27 juli 2011

Onsdag


Oj, hoppas verkligen att ni inte väntar er dagsfärska inlägg. Det finns de som klarar av sånt när de har små barn, det har jag allt sett. Jag är dock inte en av dem! 


Idag på förmiddagen tog sig dock Ester en riktigt lång tupplur och medan hon sov passade jag på att pyssla med lite annat. Eller, första halvan av tuppluren spenderade hon liggandes på mitt bröst och då var det ju inte mycket en annan kunde göra än att vila och läsa bok. Gott det med. 


Men sen tog jag tag i vinbären svärmor plockade igår, så nu har vi lite egen gelé! Värmde ganska många burkar för mycket dock då det i slutänden bara blev fyra...


Oh, och så håller jag på att introducera Ester för de olika köksredskapen. Idag har vi till exempel bekantat oss med sleven/skeden. ;)

Inga kommentarer: