tisdag 28 april 2009

Byxlös

Jag vet inte vad det är för fel på min kropp, men mina jeans går alltid sönder på ett och samma ställe. Inte vid någon söm eller så, utan mitt på tyget och alltid på insidan låren. Vet inte om jag gnider benen mot varandra när jag går eller vad det är för fel. Men först slits de där och sen går de sönder i höjd med glutealvecken (där skinkan slutar ni vet). Just detta hände, för jag vet inte vilken gång i ordningen, igår med mina favoritknickers. Gah! Blir så trött, vet inte om jag har några hela jeans kvar snart...
Gav mig dock ut en runda på stan idag. Min stad är inte så stor, men vi har ett par klädbutiker i alla fall. Hittade så ett par nya favoriter, ett par knickers, i samma modell som mina baggy jeans. Å vad glad jag blev! Firade med att även köpa en alldeles för dyr, men ack så underbar tunika i den andra klädbutiken också. Så nu är jag redo för sommaren, kom, bara kom!

2 kommentarer:

annacarin sa...

hej! har du varit hos min mor och shoppat? trevligt =) den va väldigt fin, tunikan!! den har jag inte sett innan =) ha en fortsatt bra dag!!

Anonym sa...

Hihihi...känner också igen tunikan:-) Tjusigt värre!
Kraaam.