torsdag 14 maj 2009

Dagen som kom av sig

Kanske borde döpt föregående inlägg till "dagen som nös" istället. Regnet som föll blev nämligen inte mer än en nysning. Efter det har solen tittat fram emellanåt. Typiskt, jag kom helt av mig! Ska jag gå ut, ska jag vara kvar inne, ska jag titta på tv ändå, spela tv-spel, fixa i rabatterna eller... Tror inte jag har bestämt mig ännu!
Har dock sytt ett kuddöverdrag, till soffkuddarna, av det gröna tyget på bilden. Har också börjat sy på en gardin, till kontoret uppe, av samma tyg. Å så har jag sabbat en lampskärm som jag tänkte klä om, tur den var billig!

Nu ringde just bilverkstaden, vår bil har blivit servad idag. Verkar som om det kan bli en dyr historia i år igen. *suck* Kom av mig lite till nu... Önskar att Samuel, som är på mässa i Stockholm idag, kunde komma hem och krama mig lite.

Inga kommentarer: