onsdag 26 augusti 2009

Feel inspired

Mår mycket bättre idag så imorgon blir det jobb igen. Känner mig inspirerad idag, så pennan har kommit fram och kopplats in till datorn. Vi får väl se vad det kan resultera i.
Efter önskemål från en vän som ligger sjuk kommer ett par bilder på våra nya innerdörrar. När allt är klart kommer vi ha den här typen av dörrar och handtag i hela huset. Ännu så länge är en dörr på plats. Då den inte sitter på det mest lättfotograferade stället i huset, så ni får hålla till godo vad gäller fotokvalité.Som ni ser är det lite kvar att göra i hallen innan den är helt klart. Lister vid golv och tak ska sättas på plats och det ska målas runt dörren innan den får foder. Men allt kommer med tiden och som en annan vän sa i förra veckan: Man kan verkligen inte tro att det ser ut så här när man ser huset utifrån... (Det vill säga, lantligt och sekelskiftsinspirerat.)

Fick hem en ny bok idag; Konditorns bästa. Verkar som om det kanske inte var det bästa inköpet, inte om man är min chef i alla fall. Samuel tycker nämligen inte att jag ska gå till jobbet imorgon, jag ska vara hemma och baka kakor istället... Åh, den är god, å den. Åh, den ser god ut, å den, å den, å den....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Det blev ju jättefint! Så duktiga ni är! Kram E

Michaela sa...

haha, ja du får la stanna hemma och BAKA lite till godisgrisen då! ;)
...du verkar ju inte ha nåt val menar jag...hihi