tisdag 1 september 2009

Vad hände sedan?

Minns ni gråfibblorna? Under sommaren har en ojämn kamp förts oss emellan. I ren desperation har jag ibland satt mig och ryckt upp ett gäng. Men på tusen kvadratmeter kommer man inte långt med sådana åtgärder tyvärr. Trodde länge att jag skulle få se mig besegrad av de små rackarna, men icke då. Efter ett par omgångar med Stroller kombi börjar de små rackarna nu att ge sig. Här och var ser man att de mörknar och dör. 1-0 till mig!

Hyvel var det. Måste erkänna att jag faktiskt har den gamla kvar. Men jag har köpt en ny också! Blev en variant med gelépuffar på var sida om rakbladen. Måste ju också erkänna att den är väldigt skön att använda. Man kan ju undra varför jag väntade så länge...

1 kommentar:

Michaela sa...

hihi när det kan man undra...

allt bra? :) hur är det med förkylningen??