tisdag 30 november 2010

Winter wonderland

Kom idag fram till att det egentligen inte är inspirationen som fattas mig. Det är motivationen. Jag har liksom svårt att få tummen ur. För i ärlighetens namn, det är svårt att inte vara inspirerad när världen är så vacker.
Idag tog jag mig dock ut en sväng med kameran och även om det tog en liten stund så infann den sig snart där, inspirationen och känslan.
Det värsta med att promenera i snön kalla dagar som denna är inte alla kläder man måste bylsa på sig. Det värsta är hur det knarrar under fötterna, det gnisslar liksom hela vägen upp i tänderna. Tycker inte ni det också?!
Åh, i väntan på att bästaste Ida ska få igång sin hemsida så kan ni se bilder från butiken här! Har ni inte varit inne så kan jag väl rekommendera ett besök. Underbar atmosfär, så där så man bara vill flytta in och bo. Är du i krokarna så stanna till, titta, lukta, smaka och njut!

Inga kommentarer: