måndag 19 oktober 2009

Ont ska med ont fördrivas, eller?

För om ont med ont ska fördrivas undrar jag om jag verkligen fått ett skydd mot den fruktade baconfebern. Vi vårdanställda fick vår första vaccinationsspruta mot A H1N1 idag och det var bland det mesigaste jag varit med om! Vaccinationssprutor brukar kännas ordentligt. Det här var ingenting, vilket ju är ganska skönt i och för sig. Nu återstår bara att se om knorr eller tryne växer ut. ;)

I förra veckan beställde jag hem nya knoppar till garderoberna uppe. Paketet damp ner i brevlådan redan dagen efter. Det är vad jag kallar bra service! Ville att de skulle vara lite mer diskreta, så jag modifierade dem lite.
Hittade också en fantastiskt fin kviltad pläd i ljusa lintoner, men jag nöjer mig med att drömma om den. Är uppe i 43 rutor nu på min pläd av mormorsrutor. Har inte vågat räkna ut hur många det kommer att gå åt dock...

1 kommentar:

Michaela sa...

Haha, ja du man kan aldrig veta.. Men du får allt dokumentera nu om knorr och tryne om möjligt skulle växa ut ;)

Snygga knoppar förresten!! ..gillade modifieringen. kram!