måndag 5 september 2011

Plåtniklas


Min man har blivit en riktig plåtniklas. Efter att i flera år ha förespråkat diverse tekniska lösningar så presenterar han nu lösningar i plåt. Det gillar vi! När vi röjde här hemma inför värderingen av huset ställde jag mig frågande över hur jag skulle förvara alla trevliga inredningstidningar. Att, som tidigare, ha dem liggandes i ett av facken på soffborden kändes inte längre aktuellt. En liten knuff, så rasar högen och tidningarna ligger spridda över hela golvet. Jag ville ha dem ståendes men då stötte jag på ett annat problem. För tidningar som man ställer upp viker sig såvida de inte står som packade sillar. Men Samuel fann på råd, åkte till jobbet och vek jättefiffiga tidningsställ till mig. I ett ställ får en årsprenumeration, 14 nummer, av Lantliv rum. Perfekt!


1 kommentar:

Unknown sa...

Hi, where are you from?